چگونه میتوانم کالای خود را مرجوع کنم؟

توجه! در صورت مرجوع کالا در مدت زمان 7 روزه ، البته در درصورتی که کالایی شامل بخش "کالاهای غیرقابل مرجوع"" و بخش "کالاهای مرجوع رایگان" نباشد ، و و شرایط بخش ج را داشته باشد ، هزینه بسته بندی و هزینه پست (درصورتی که برق ادیسون داده باشد) از مشتری کسر شده و باقی مبلغ حدود 5 روز کاری بعد به مشتری عودت داده خواهد شد یا مشتری میتواند همان روز با جنس دیگری جابه حا نماید

توجه! کالاهایی که شامل شرایط بخش "کالاهای مرحوع رایگان" هستند و شرایط "کالای مرجوعی" را دارا هستند برق ادیسون رایگان این کالا هارا مرجوع و و کالای سالم را مجدد ارسال میکند

توجه! امکان مرجوع محصول بنا به دلایل سلیقه ای یا هر دلیلی غیر از موارد گفته شده وجود ندارد و شرایط مرجوع کالا درواقع یک مهلت تست سلامت محصول میباشد

کدام کالا ها امکان مرجوع ندارند؟


کالاهایی که به تعداد زیاد سفارش داده شده اند به هیچ وجه قابل مرجوع نیستند
توضیح: هرکالایی که با تعداد بیشتر از یک عدد سفارش داده شود غیر قابل مرجوع میباشد

کالاهایی که به صورت انتخاب مشتری برش یا بریده میشوند مانند کابل ها ، سیم ها و ازین قبیل اجناس
توضیح: این اجناس به دلیل اینکه برش داده میشوند به هیچ وجه امکان مرجوع ندارند

کدام کالا ها را میتوان رایگان مرجوع کرد؟

اگر کالایی که برای شما فرستادیم شامل شرایط زیر بود میتوانید تا حداکثر 24 ساعت بعد از دریافت بسته با پشتیبانی برق ادیسون تماس گرفته و کالا را بدون هزینه مرجوع نمایید و هزینه ارسال و دریافت پستی را برق ادیسون میپردازد (بدون هماهنگی هیچ کالایی را به آدرس ما ارسال نکنید)


کالایی که برای شما ارسال کردیم با مشخصات گفته شده در سایت ما مغایرت دارد
توضیح:

کالایی که برای شما ارسال کردیم
توضیح:

آسیب های ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و برق ادیسون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به برق ادیسون عودت شود.

آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش برق ادیسون اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش اداری کالا ارسال شود.

انصراف از خرید

قبل از بسته بندی
چناچه مشتری از خرید خود منصرف شود ، باید تا قبل از بسته بندی و ارسال محصول ، درخواست لغو از خرید خود را ارسال کند تا خرید وی لغو شود
بعد از بسته بندی
اگر مشتری بعد از بسته بندی محصول درخواست لغو را ارسال کند هزینه بسته بندی از وی کسر شده و باقی مبلغ به ایشان عودت داده میشود
بعد از تحویل کالا
و اگر مشتری بعد از ارسال محصول درخواست لغو را داشته باشد ، هزینه بسته بندی و ارسال محصول از وی کسر شده و همچنین هزینه بازگشت محصول به عهده وی میباشد

توجه!!! لازم به ذکر است شرط اصلی انصراف از خرید این است که کالا شامل ضمانت 7 روزه باشد و اگر شامل کالاهایی باشد که با شرایط ضمانت 7 روزه بیان شده در سایت ما مغایرت داشته باشد ، امکان انصراف از خرید به هیج وجه وحود ندارد
ضمانت 7 روزه چیست؟
ضمانت 7 روزه به معنای گارانتی محصول نمیباشد ، منظور از ضمانت 7 روزه این است که شما اطمینان حاصل نمایید که کالایی که در سایت ما انتخاب کرده اید و به دستتان رسیده است دقیقا همان کالایی است که در سایت به شما توضیح داده شده ، لذا در این 7 روز اگر کالا دچار مشکل شود درصورت دارا بودن گارانتی به شرکت گارانتی کننده مربوط میباشد و اگر فاقد گارانتی باشد شامل هیچ ضمانتی نمیشود

شرایط ضمانت 7 روزه برگشت کالا:

کالایی که برای شما ارسال کردیم با مشخصات گفته شده در سایت ما مغایرت دارد
در این مورد هیچ هزینه ای متهمل خریدار نمیشود و فروشکاه با هزینه خود کالا را تعویض مینماید

کدام کالاها شامل ضمانت برگشت 7 روزه نمیشوند؟

کالاهایی که به تعداد زیاد سفارش داده شده اند به هیچ وجه قابل مرجوع نیستند
توضیح: هرکالایی که با تعداد بیشتر از یک عدد سفارش داده شود غیر قابل مرجوع میباشد

کالاهایی که به صورت انتخاب مشتری برش یا بریده میشوند مانند کابل ها ، سیم ها و ازین قبیل اجناس
توضیح: این اجناس به دلیل اینکه برش داده میشوند به هیچ وجه امکان مرجوع ندارند

آسیب های ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و برق ادیسون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
در صورتی که آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏‌توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به برق ادیسون عودت شود.
آسیب‏‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش برق ادیسون اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش اداری کالا ارسال شود.

کالا برای مرجوع حتما باید تمام نکات زیر را دارا باشد

پلمپ کالا باز نشده باشد و سالم باشد.
بسته بندی محصول سالم باشد و دچار آسیب یا رنگ پریدگی نباشد.
هیچ گونه آسیب فیزیکی ، رنگ پریدگی ، خراش ، خش ، فرورفتگی ، کثیفی ، سیاهی و آسیب های ازین قبیل به کالا وارد نشده باشد.
کالا در وضعیت ابتدایی خود باشد و استفاده نشده باشد.