برای مطالعه چه نوری مناسب است؟ زرد یا سفید؟ شرایط نور خوب

هیچ چیز بهتر از داشتن آرامش در یک روز آفتابی و خواندن کتاب مورد علاقه خود نیست. اما اگر داخل خانه باشید و برای مطالعه به بهترین چراغ مطالعه نیاز داشته باشید چه می کنید؟ چگونه می توانید بهترین چراغ مطالعه را پیدا کنید که از چشمان شما محافظت کند؟

خرید لامپ ممکن است کار ساده ای به نظر برسد. سپس متوجه می شوید که بحث های مربوط به چراغ و روشنایی به فرهنگ لغت خاص خود نیاز دارد. مثلا هنگامی که به بیش از پنج لامپ نگاه کردید (چون باید مقایسه کنید!) همه آن ها شروع به ترکیب شدن با یک دیگر می کنند.

بهترین رنگ نور برای مطالعه رنگ سفید کمی مایل به زرد است. ضمنا بهتر است هنگام مطالعه نور دیگری با شدت زیاد به صورت مستقیم به چشم شما نتابد!

در این جا می فهمیم که یافتن نور مناسب همه چیز را در هنگام مطالعه و یادگیری تغییر می دهد. به همین دلیل این راهنما را تهیه کرده ایم. شما بهترین نکات مربوط به نور مناسب برای مطالعه و هم چنین توصیه هایی در مورد داشتن بهترین چراغ مطالعه برای میز کار یاد خواهید گرفت. اهمیت نور خوب برای مطالعه و کتاب خواندن

شاید شنیده باشید که نور طبیعی برای مطالعه عالی است. و اغلب این گفته صحیح است. تنها در 100 سال گذشته نور مصنوعی به طور گسترده در دسترس قرار گرفته است. قبل از این که الکساندر لودگین لامپ رشته ای را در سال 1874 تولید کند، که رایج شدن آن نیز خیلی طول کشید، مردم با نور آفتاب، شمع و غیره مطالعه می کردند.

با این حال این روشنایی ها می توانند زیادی پر نور باشند. بعلاوه فقط در زمان های خاص در دسترس هستند و محدودیت زمانی برای استفاده دارند (روشنایی روز / شمع در حال سوختن). حتی روشنایی با گاز نیز جنبه های منفی دارد – برای یک نفر می تواند خطرناک باشد!

برای مطالعه چه نوری مناسب است؟ زرد یا سفید؟ شرایط نور خوب
آیا میدونید نور بد چشماتونو داغون میکنه، باید چیکار کنیم تا خوب شه چشامون و ...